Alla inlägg under februari 2009

Av Gunilla - 14 februari 2009 15:19

Hej på er.

Nu äntligen har vi fått en härlig vinter. Med några minusgrader mitt på dagen och strålande sol. Det är nu man känner att man lever!

Har varit ut med hundarna i snön. Och jösses vad kul dom har. Vi njuter allihop av det härliga vintervädret.

Annars är det bara bra. Frutti är på väg in i höglöpet och vi ska fara till Eros och kolla av läget ikväll. Vi får se om det är tidigt eller...

Fia är också snart på g. Då blir det en tripp till Ö-vik. Kul tycker jag att få kombinera med mitt eget.

Ha det bra.

Här kommer en bild som jag tycker berättar allt:


Av Gunilla - 4 februari 2009 14:17

I helgen flyttade ett gäng med småttingar, så nu är det lite tomt. Bara den bruna hanvalpen som är kvar, osåld. Han är såå himla fin, synd att man redan har 3 hanar hemma...

Imorgon åker jag till Ultuna med Bamse och Trollet. Ska skicka sperma till USA från grabbarna. Blir spännande. Har redan skickat en sändning till Canada i julas. Vid ultraljud av tiken visade det sej vara minst 7 valpar!!! Inte illa måste man säga.

Sedan har Frutti börjat löpa, så nu måste jag ta mej en funderare hur jag ska göra. Skulle ju bli en sån himla spännande kombination med Jagger och hon. Vi får se...

Här kommer en bild på lilla Brun:


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards